| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
nath3lie Ble Medlem: 26 Jun 2010 Antall Innlegg: 1 Bosted: Tromsø Alder: 19 Kjønn: Kvinne |
Skrevet: 07 Jul 2010, 19:58 Tittel: Søker film i Tromsø |
|
|
Jeg heter Nathalie, er 19 år og bor i Tromsø. Jeg drømmer å bli skuespiller. Jeg har stått på scenen for publikum tre ganger, så har ikke veldig mye erfaring enda. Men jeg ønsker å stå foran kamera, en plass må man begynne.
Det hadde vært fint om det var her i Tromsø, men det kan også være i nærheten hvis jeg har mulighet. Jeg har dessverre ikke råd å ta fly ned til Oslo eller noe, så jeg hadde blitt utrolig glad hvis det var her.
Jeg er ca. 165 cm høy, har blå øyne og er blond, men har vært brunette de siste årene.
Hvis dette høres interessant ut så kontakt meg på: 90510871 eller nathalie-gjesdal@hotmail.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
Copyright © 2004-2005 EGNE AS